Tankar som snurrar


Sitter i soffan med mitt kaffe.
Olivia är på dagis och Bella ligger på golvet och leker.
Höstvindar är det ute och solen skiner sådär fint som den brukar ibland.
Ska ta och göra vid mig snart och sen ta den nya vagnen och gå en runda.
Hämta Olivia :)
Fick sovmorgon till 10 idag då Staffan körde henne. Det var mycket uppskattat.

Jag tänker, ja gud vad jag tänker!
Tycker det är sorligt. Även om syster och hennes ja säger man förre detta nu? tycker det är bra!
Jag tänker mycket på baren - jag vill vara där!!!
Ska jag kanske våga ta flyget med två barn? Jag har iaf tiden till det! ska nog kolla upp...

På lördag ska jag till Fredrik på skägg och lockar o bli fin i håret!
Synd inte han kan trolla med allt - typ aniskte och kropp med ;)
Kräftskiva på kvällen med fina vänner..

Nä nu måste jag röra fläsket - see you!



Gillar denna hårfärgen men undra om jag skulle klä i det....


Kommentarer
Postat av: Amme

Tänker på dig & skickar massa styrkekramar till din syster uppe i Svall.. <3

Ang hårfärgen så JA! Det hade du passat i! Inte för mörkt & inte för rött utan helt lagom snyggt höstigt :)

Hade så själv förra vintern & e sugen igen hehe. Roligt du bloggar lite. Kram

2011-09-08 @ 15:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0