Sitter här

Då var jag på Vc igen. Vilket rännande hit det är. Idag ska dom göra ett borellia test. Tycker jag dom kunde gjort förra gången .. Dom kommer väl inte hitta ngt idag heller. Nu är jag så van att känna mig såhär.. Är bara rädd att det ska säga PANG och sen har jag ingen känsel alls i armen/ansiktet! Man är lixom inte unik så vem säger att man ska klara sig från ngn sjukdom? Åh denna månaden har det varit mycket! Tack för er som bryr sig! <3

Det syns kanske inte utåt men det känns!


Kommentarer
Postat av: Carro

Måste vara jobbigt att ha det som du utan att veta vad det är. Hoppas du får några svar snart!

Svar: Tack Carro!Kram
♥Johanna♥

2012-08-23 @ 20:24:31
Postat av: Marie

Hoppas verkligen du får svar så att de kan sätta in behandling! Stor kram

Svar: Tack! Kram
♥Johanna♥

2012-08-24 @ 08:14:09
Postat av: Pauli

Hjärtat då :( hoppas de hittar något snart!

Svar: <3 <3 <3
♥Johanna♥

2012-08-25 @ 21:51:55
Postat av: Fia

Hoppas att läkarna kommer fram till något snart som kan hjälpa dig! Kramar

Svar: Tack!!kram
♥Johanna♥

2012-08-26 @ 20:55:38
URL: http://Www.finafiias.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0