Fredag

 
Idag har vi varit hemma hos L och Olivia och Bella har fått leka av sig med sina kompisar.
Själv gick dagen snabbt för så är det ju när man har fullt upp :)
Fick en tid till Dr idag igen och hon tog tester på min hals. Har nu tre stora vita prickar o är lite öm.
Halsfluss tänkte jag såklart! Men testerna visade negativt. WTF? Vad är detta? Kände avdomningar ikväll igen och i handen. Aja, fick en pencilin kur för att se om prickarna försvinner. Hoppas! Och hoppas dom jäkla utslagen oxå försvinner. Trött på det! Har nu haft det varje dag sen den 13 juli!
Hmm mer än sjukdomar el vad det är kan jag nog skriva om ;)
 
Väntar hem min kära sambo. Han är på väg hem från Tysklad.
Ska bli skönt att ha han hemma under helgen.
 
 
 
/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0