Kommentarer

 
Hej fina ni som läser här.
Det nya nu är ju (nya för mig) att man kan svara på kommentarerna dirket nu.
Så har du skrivit ngt så klicka tillbaks där du har skrivit och se om jag svarat :)
Tycker det är en bra grej blogg.se har gjort...
 
 
Annars har dagen flutit på. Bella var på dagis helt själv idag. Det gick bra.
Olivia trivs oxå på den stora avdelningen nu. Min stora tjej.
 
 
Mår fortf skumt och idag kom avdomningarna tillbaka i ansiktet.
Det känns precis som att man varit hos tandläkaren och fått bedövning. Och när bedövningen håller på att försvinna så kommer en sådan känsla som jag känner ... Är ni med?
Och utslagen har varit många idag. Sjukt drygt! Men jag tror det grundar sig i en obehandlad halsfluss.
Vi får se...
 
/ Johanna

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul att du har börjat blogga igen!! Dina tjejer har verkligen blivit stora! Hoppas att du får ordning på dina symptom, låter jobbigt...
Kram! / Anna

Svar: Hih tack. Det är roligt att blogga igen. Får hoppas jag känner så ett tag nu ;)Din flicka har ju oxå blivit stor. Tiden går....
Kram/ J
♥Johanna♥

2012-08-16 @ 23:15:50
URL: http://anushka.blogg.se
Postat av: Anonym

Härligt med tjejerna på dagis, så mysigt när de cyklar tillsammans!!

När jag läser dina symtom finns det en del som pekar på borrelia, du har inte varit fästingbiten i sommar? Avdomning i ansiktet och utslag brukar ju vara typiskt för borrelia. Men i så fall är det ju "bara" en antibiotika-behandling som krävs.

Vet hur trist och drygt det är att vara sjuk, känns som det bara går runt i familjen ibland. Orken tryter ju och man blir "deppad".

Krya krya!!

Svar: Var hos dr idag och hon sa oxå ngt om borrelia men tog då inga tester! Märkligt i mina ögon. Fick dock kåvepenin så får vi se vad som händer..Tack för ditt svar..
Kram/J
♥Johanna♥

2012-08-17 @ 08:10:49
Postat av: Jennie N

Åh vad roligt att du har börjat blogga igen! Och så stora dina söta tjejer har blivit. Låter inget trevligt det där, hoppas att du snart får svar!
Kram Jennie

Svar: Hej Jennie.Kul du tycker det är roligt att jag har börjat igen :)
Kram / J
♥Johanna♥

2012-08-17 @ 19:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0