Åh herregud

 
Hej.
Det var inte igår jag skrev. Nu har det gått väldigt långt mellan gångerna. Tillomed så att Blogg.se har bytat utseende.
 
Sommaren är inne på sin sista månad och vi håller tummarna på att det ska bli hur fin somhelst.
Idag har vi varit på skördefest med S mamma och pappa. Kul tyckte barnen. Dom fick klappa en massa djur och sen fick båda tjejerna rida. Det var Bellas första gång :)
 
Om en vecka börjar liten på förskolan och stor börjare på den stora avdelningen.
Kommer kännas mycket märkligt att inte ha Bella hemma. Har hon blivit så stor?
 
Jag söker jobb och hoppas jag får ett väldigt snabbt. I need it!!
 
Ska jag börja blogga igen?
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Så fin du är, lyser om dig! va stor Bella har blivit:) kul att få se lite bilder på Er. Klart du ska blogga..:)

Svar: Tack :)
♥Johanna♥

2012-08-06 @ 08:42:34
Postat av: Anonym

Oh Yes det tycker jag!!!

2012-08-06 @ 09:48:46
URL: http://www.hakanssons.webblogg.se
Postat av: Carro

Så snygg du är människa!

Svar: Åh tack :)
♥Johanna♥

2012-08-09 @ 21:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0