Provsvar

 
Var ju hos doktorn då dom tog en massor av prover.
Fick reda på att att sänkan var för hög så var och tog om lite prover i förrgår.
Väntar på svar nu i veckan. Vill så gärna veta vad det kan vara. Ngt stämmer inte.
En sak som jag kan störa mig på är att folk inte kan fråga hur det är med en. Folk som vet att man varit iväg o sen strunar i just frågan - hur är det? Det behöver inte vara ngt men det visar iaf om man bryr sig el inte.
Jag är en sådan person som frågar om jag vet att det är ngt! Men men jag ska sluta vara så snäll av mig. Iaf till dom som "skiter" i mig!
 
Bellas inskolning är igång. Det går jätte bra! Iaf nu när jag är där. Får se på torsdag om hon blir jätte ledsen när jag ska säga hejdå. Bella är tuff! Men utan mamma kanske inte så tuff?
 
Ska hoppa ner i sängen nu.
Ny inskolningsdag imorgon.
 
/ Johanna

Kommentarer
Postat av: Marie

Usch det måste vara jättejobbigt och gå och oroa sig, hoppas du snart får svar så du slipper fundera.. All lycka till dig!

Svar: Tack Marie....
♥Johanna♥

2012-08-15 @ 08:42:53
Postat av: Anonym

Det klart man önskar att vänner bryr sig och speciellt när dom vet att du inte mår så bra just nu. Kul att det går bra på inskolningen för söt tjejen:) sköt om dig massa!

Svar: Tack så mycket!!:))
♥Johanna♥

2012-08-15 @ 18:14:56
Postat av: Fia

Hej kära du! Hoppas du får några svar snart, vad har du för symptom? Kram

Svar: Hej Fia! Tack!!
Mina symptom är nässelutslag varje dag, avdomningar i vänstra delen av ansiktet. Nu har jag ont i halsen igen, så jag tror det grundar sig därifrån. En obehndlad halsfluss som gått ut i kroppen och sagt ifrån.

Kram
♥Johanna♥

2012-08-16 @ 18:53:31
URL: http://Www.finafiias.blogg.se
Postat av: Fia

Usch halsfluss låter inte så farligt men det är det faktiskt! Bag hoppas de kommer fram till något som kommer hjälpa dig! Kram

Svar: Tack! Tycker det är sååå märkligt!Kram
♥Johanna♥

2012-08-17 @ 17:04:03
URL: http://Www.finafiias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0