Lördag


Idag tog jag och Olivia cyklen och begav oss till byn.
Gick runt i en del affärer. Fynda tre fina Miss Dee  ringar..
Det är mysigt att vara bara jag och Olivia. Hon blir så stolt att när man hittar på saker med bara henne.
Det behövs. Igår var vi i stan - jag och hon..
Älskade fina barn.
Sen när man kommer hem igen börjar gnället och viljan!

Vi har varit på kalas hos Staffans brors barn.
God mat och tårta blev det. Sen åkte han in till stan så jag o barnen stanna ett tag till.
Påväg hem gallskek liten syster så jag fick lite panik. Ville trycka ner gaspedalen till 120 med det är dumt på 50 vägar. Väl hemma var hon så varm och ledsen. Så på med pyjamsen och fram med bröstet. Sen somna hon gott.
Olivia sover brevid mig i soffan. Helt glittrig i hela huvudet. Alice och hon hade kul med glittersmink ;)

Nu tror jag att jag checkar in till drömmarnas värld.

Ses vi?


Kommentarer
Postat av: Madelaine

Så fin i håret!

2011-09-18 @ 21:26:01
URL: http:// mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0