Sunny day

Hej!
Idag bjuder dagen på SOL och det kan inte bli mer än bra då.
Olivia är på dagis och efter det ska vi hem till Linda. Vi vuxna ska slappa?!?! och barnen leka FINT ;)
Vi kan väl hoppas.
Jag behöver gå in och duscha men sitter och väntar in det. Dumt för Bella sover så det hade ju passat bra nu.
Lite kvar av kaffet.

Ställde mig på vågen innan och nu är det 1 kg kvar till inskrivningsvikten. Sakta men säkert så trillar kg av.
Men det sjuka är att jag vägde 10 kg mindre när jag vägde som minst innan jag plusade.
Det är inte målet att väga så igen, utan 4 kg till sen ska jag sluta bry mig.
Träning är ju ett måste om man vill snygga till kroppen, måste börja med det! Kanske inte åka ner till ett gym utan att göra hemmaträning. Sen ska jag sluta använda bilen så mycket. Promenader är ju d bästa!
Sen att kroppen inte kommer att bli som förr är ju inte så konstigt.
Jag har fått världens finaste ut av det så vad spelar det eg för roll??



Kram till er och ha en underbar dag ♥


Kommentarer
Postat av: Amme

Jag är likadan, kommer aldrig iväg på någon träning, men ändå vill man ju va smal & snygg när man fått barn. Så jag köpte en sån stor träningsboll, el medicinboll på Rusta med tillhörande yogamatta för 199:-. På den kan man göra massa bra övningar som ger resultat. Jag kör 50 situps i 2 olika utföranden (en som tränar dom nedre magmusklerna & en för dom övre) 1 ggr om dagen & passar på när lillan sover. Skitbra. Sen kan man göra massa andra övningar på den, det är bara till googla egentligen haha. Sen promenader med vagnen är ju med super.:)

2011-05-12 @ 12:57:06
Postat av: Amme

Glömde skriva, jag har oxå gått ner alla mina gravkilon nu, men man behöver ändå...eh..vad ska jag säga? Stramas upp lite haha ;)

2011-05-12 @ 12:58:28
Postat av: Johanna

Amme du är ju bara så duktig - jag ska börja träna hemma. Igår gjorde jag 50 situps.. Jag gick ju upp 5 kg innan inskrivingen så jag har ju en massa kg kvar. Men ska nöja mig om jag går ner nga till bara. Kämpar inte för det precis, äter ju fika dagarna i ända typ ;) Så får skylla mig själv men vill ju ändå leva gott :)) Kom ner en dag tycker jag! Kram

2011-05-13 @ 09:02:32
URL: http://bajbiii.blogg.se/
Postat av: Madde

En sån söt bild på dina flickor!

2011-05-13 @ 11:55:34
URL: http://blogg.mama.nu/madalen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0