Korallrosa


Hej!
Nä det blev inga röda Converse utan ett par korallrosa - hoppas dom är fina när jag får hem dom :)
Utnyttja 40% rabatt på Laredute. Me like..




Helgen sprang förbi och nu är det måndag igen.
Kommer bli en ensam vecka :(
S ska ju till Tysklad. Vet inte hur det ska gå för Olivia blir så ledsen när han ska iväg.
Tur han kommer på fredag igen ju men många dagar för en liten flicka..

Idag ska vi hem till Linda, inget fint väder så det får bli en innedag.

Nu ska jag knapra i mig lite pencilin sen bara sitta i soffan.
Bella sover och det gör eg min hjärna med. Olivia vakande 4 imorse & vägrade att somna om!!
Jag blev så sur på henne och det sitter jag och mår dåligt över nu.
Ska pussa henne en massa när jag hämtar henne.
Det skar i hjärtat när jag låg brevid henne igår och jag säger - Jag älskar dig.
Och till svar får jag då - Men jag älskar inte dig mamma...

Hoppas hon har ändrat sig idag!
:)



Kommentarer
Postat av: Jennie N

Har också spanat in de skorna. Kanske skulle ta och utnyttja rabatten =). De ser iaf väldig fina ut

2011-05-17 @ 08:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0