ganska ointressant


Storbajsaren har blivt lillbajsaren istället!
Nu tar det dagar innan det händer ngt i blöjan. Senast var i lördags o jag har bara gått o väntat för att få byta en Bblöja.. Imorse vaknade jag av en stonkande liten Bella, gud vad hon krysta! Så nu har hon nog tömt magen till en vecka ;) Hon ska ju vägas idag så hon tänkte nog att hon ville gå ner nga gram :)



Nu ska jag ta och göra vid mig lite så jag kan kicka igång dagen..
Blir en sväng till Linda sen och efter det läkarbesök (2 månaders)

Hade hoppats på sol idag men fick regn istället :(


Kommentarer
Postat av: Mor

Så himla fin bild på en glad Bella. Varit hos Vet idag med Viska, det verkar vara bra med henne. Blev fyra rör blod och röntgen. Får svar på blovproven på måndag. Pussen

2011-03-31 @ 19:05:15
Postat av: Annie

Vilket fint påslakan, för det är de väl? Har letat efter ett med ugglor på. Var har du hittat de? Kram

2011-04-01 @ 10:35:16
URL: http://bandholtz.blogg.se/
Postat av: Annie

Sött. Vilket fint påslakan, för de är de väl? Har letat efter ett sånt med ugglor på. Var har du hittat de? Kram

2011-04-01 @ 19:05:12
URL: http://bandholtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0