Ett litet hej


Gud vad jag är dålig på att uppdatera här!
Måste bättra mig för jag har ju detta som en liten "kom ihåg blogg"..
Att gå tillbaka och läsa..

Här är det på bättringsväg då jag varit riktigt sjuk.
Bröstinfektion som spred sig till kroppen och hade 39-40 graders feber i 4 dagar.
Har aldrig mått så dåligt!!!
Det ända jag tar med mig som bra från detta är jag gått ner lite i vikt! Kunde varit mer för det är jag värd ;)
Nu knaprar jag pencillin och ska göra i 10 dagar (6 dagar kvar)

Våren har kommit och det är alla glada för - bara det slutar blåsa.

Olivia är inne i en svår trotstid alltså. Älskar henne och vill bara att hon hittar tillbaka igen till den underbara flicka som hon eg är. Nu känner jag inte alls igen henne. Hon får sådana utbrott!! Men jag har läst o läst och det är 3års trots! O visa märker man inte det på medans på andra väldigt mycket. Här hemma är det
 (läs med mycket stora bokstäver) väldigt mycket!

Bella är snäll - hon hänger med på allt. Skriker när hon inte får boppen i tid annars aldrig.
Sover i sin säng på natten brevid vår - det är så skönt. Olivia sover ju i sin på sitt rum.
Det är 3 års sen Staffan och jag hade sängen för oss själva. Alltså har vi STOR plats, underbart!


Stortjejen


Lilltjejen (som är en tjockamolla;)

Hoppas ni som läser har det bra och njuter av dagarna som går.
Kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, tycker du lilla B är tjock? Lilla lilla bebin!<3



Ja, trotsiga barn är ingen höjdare ;) Hoppas vi ses väldigt snart! Skönt att du mår bättre, och skönt att B sover i egen säng!! =)



kramar

2011-03-25 @ 21:22:53
Postat av: Anna

roligt att höra från dej! saknar dina inlägg.



stackars både er och O som har en trotsperiod, måste va jobbigt för barnet också. Men det är ju övergående! (jag vet inte vad som väntar.. hehe)



kram o ha en mysig helg

2011-03-26 @ 07:43:57
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: sabina

hej jag har en son på 4½ och han är me trotsig till tusen det har bara vatt jobbiga dagar här sen han fyllde 3 + att jag har en flicka på två me och dom slåss och stimmar hela dagarna igenom så nu efter sommarn ska bägge två in på dagis mellan 9-14 och det ska bli skönt!! lycka till

2011-03-26 @ 20:15:18
Postat av: Karolina

Tjockamollan börjar bli mer o mer lik Olivia :) Sötnosa!!



Hoppas trotsen försvinner snart.... inge kul heller!!



Pussen

2011-03-27 @ 19:30:36
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: Carro

Waa vad lik hon är storastyster !! :)

2011-03-28 @ 13:46:23
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Postat av: jane

skönt att du mår bättre! Söta tjerna är! Kram

2011-03-28 @ 14:04:16
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Gabby

Så söt & gud vad lik hon är söta Olivia! Skönt att lilla Bella är så lugn. Puuh tänk sen när vi kommer ha två trotsiga små pojkar om några år, haha! Tålamod, tålamod;) som jag inte har- haha! Hoppas det blir bättre snart & att lilla gumman lugnar sig. Alla dessa olika faser;)Kramar till er!

2011-03-29 @ 21:32:01
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0