3 år


Idag är ingen vanlig dag, idag är det Olivias födelsedag hurra hurra hurra <3

Igår hade vi ett minikalas för Olivia då hennes farmor och farfar skulle till ett varmare land just idag.
Kalaset kommer vi ändå inte ha fråns söndag men då är dom inte hemma. Det blev tårrta o en present.
Jätte fin jeansklänning fick hon. Inte kul att få mjuka paket när man är liten. Men kul för mamman ;)

Idag sjöng vi för henne halv 6 imorse. Hon blev glad, Staffan gick upp och hämtade paketen och tände ljus.
Till hennes besvikelse så blev det mjuka paket igen. En jacka och byxor o tröja. Det hon inte visste var att hon skulle få ett stort paket på kvällen.
Det blev ett besök hos tandläkaren dagen till äran och jag måste säga att jag är sjukt stolt över hur bra det gick där. Hon låg där och lät tandläkaren Lena titta fint i hennes mun. Och vi som haft bry med att borsta hennes tänder har inget att oroa oss för. Så fina så! Skönt. Det blev dagis oxå och där blev hon firad med.
Väl hemma hade jag och staffan varit iväg och handlat den stora paketen - cykel och hjälm :)
Innan hon fick det så kom Linda och tjejerna på liten chokladpuddings bjudning och lek (mest bråk) för tjejerna.
Hoppas Olivia kan bli en snäll kompis snart. Jobbigt med bråk när man ska ha det trevligt. Man blir ju ganska påverkad själv. Men men tillslut blev det bra. Mysigt att dom kom ju och ville umgås lite med oss.
Cyklen blev en hit här hemma och det visste jag!
:)


Blev dock en annan färg på cyklen då denna inte fanns.


Olivia skulle bada mitt i allt så därför hennes "nakenhet" :)

Nu ska jag titta på BB.

Kramen


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grattis Olivia, vilken jättefin cykel :)

2011-03-17 @ 09:30:25
URL: http://beskan.blogg.se/
Postat av: Gabby

Taack!=) Mysigt det ser ut & vilken fin cykel!!=) Hon är ju bara så gullig. Snart är det dags för våra små pojkar att fylla ett år!!=) Ja Ikea är alltid mysigt & perfekt nu när man har barn. Kramar till er godingar!

2011-03-17 @ 21:44:48
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Gabby

Jättefin tårta förresten, glömde jag skriva!=)kramis

2011-03-17 @ 21:45:46
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Mor

Ser verkligen mysigt ut i soffan. Fin tårta Olivia fick av farmor och farfar, snart kommer vi och grattar henne. Pussen

2011-03-17 @ 22:31:31
Postat av: sandra

Krya på din lilla johanna :-( kramizz

2011-03-22 @ 16:05:45
URL: http://sandraschyllert.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack! :) Hon fick den på sitt namnkalas, köpt på Åhlens, fast i sthlm... ville byta färg men de hade ingen sån i kristianstad.. :(



Hoppas allt är bra med dej, tvåbarnsmor och allt!! hihi, spännande, o tufft gissar jag!



kramar

2011-03-23 @ 07:35:17
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0