Vatten




Staffan och Olivia ligger här under tecket och tittar på Antz. Mysig film d där..
Frukosten är i magen, vi sov länge även idag :)
Drömt om att jag har haft jätte ont i magen, så som jag gör när jag faktist har ont i magen.
Så har den övat lite inatt? Sammandragningarna ökar nu. Förberedelse förberedelse...!

Vilket trist väder det är ute, men det töar iaf. Men uff med så mycket vatten.
Längtar alla lika mycket till våren nu? ;)




Nu tänkte jag bädda rent i vår säng, så är det xtra skönt att nanna i natt.

Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

tack! Du har också en supersöt dotter, o snart har du TVÅ!! :) Jag väntar med spänning här.. Du måste länta massor nu! Rena tortyren sista tiden tyckte jag! hejja hejja på dej



Kramar

2011-01-09 @ 11:19:43
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0