Tisdag 11 januari


Hej kära Ni!
Idag startade dagen tidigt! Klockan 7 öppnades alla ögon. Inget sova till 10 här inte..
Dagis idag ju sen skulle jag till mvc. Fasade lite för att lämna Olivia för hon hade inte varit där på ca en månad.
Men det gick hur bra somhelst, efter sisådär 10 pussar :)
Åkte hem och åt sen var det dax för att kolla värdena och magen.
Allt så bra ut.
Vecka 39
Sfmått 36
Vikt 69
131 av 80 i blodtryck.
Järnvärdet togs inte.
Så nu har jag ökat 19 kg i vikt. Kollade igenom journalen för Olivia och ligger på samma kurva.
Roligt ändå..
Efter mvc åkte jag hem o hinkade kaffe, var såå trött.
Hämtade Olivia och åkte till bibblan och fikade med tjejerna ( Linda, Elise och Millie)
Mysigt, små tjejerna leker bra men dom bråkar även, men så är ju barn. Huvudsaken är att dom blir vänner igen :) Vi stora och mini fick sitta en stund o fika o prata medans dom lekte. Aj like!


Nästkusinerna leker med bilar :)


Söta Linda och Millie.


Lilla Millie.

Väl hemma möttes vi av Staffan. Gjorde mat som idag bestod av ungsbakadfalukorv och hemmagjord potatismos.
Ibland är lätt mat så gott!!

Olivia tog ett bad sen somnade hon gott...


Fina nattlinnet från "gamlemormor och gamlemorfar"


Tror ni bebis kommer snart eller kommer jag få gå över som jag gjorde med Olivia??

Kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

1e februari säger ja juh !

2011-01-11 @ 22:09:56
URL: http://devajag.blogg.se/
Postat av: Linda

Aj like också! =)

Våra fina barn, de är goa minsann! jag kan inte förstå var dina 19 kg sitter nånstans, haha! Men å andra sidan så är ju 50 kilon inte särskilt mycket som utgångsläge heller...;)

Tack för idag och KRAM!

2011-01-11 @ 22:38:59
Postat av: Linda

Aj like också! =)

Våra fina barn, de är goa minsann! jag kan inte förstå var dina 19 kg sitter nånstans, haha! Men å andra sidan så är ju 50 kilon inte särskilt mycket som utgångsläge heller...;)

Tack för idag och KRAM!

2011-01-11 @ 22:39:36
Postat av: Mor

Vi hoppas vi kan komma upp till er på fredag och då blir det att gå jogging spåret i fort takt.. Va tror du om det. Pussen

2011-01-11 @ 22:47:38
Postat av: Rebecca

Söt lilla Olivia är! Hoppas bebis kommer snart :) Kram

2011-01-11 @ 23:50:47
URL: http://beskan.blogg.se/
Postat av: Amme

Mysiga kort.

Jag tror inte du kommer gå över så länge som du gjorde med Olivia, men ändå gissar jag på 1-3 dagar efter BF. Hoppas allt går bra & jag önskar dig all lycka till på förlossningen om vi inte pratar innan. Kramen

2011-01-12 @ 09:47:56
Postat av: sandra söderling

:) hoppas du stannar snäckan! ska börja blogga flitit igen hade jag tänkt..

hehe tycker du vi e så lika? de e kul o höra :D

kramis

2011-01-12 @ 11:02:52
URL: http://juego.blogg.se/
Postat av: lisaaaaaaaaaaaaaaa

Tror hon kommer den 2:e februari och väger 3290 gram :)

2011-01-12 @ 12:40:10
URL: http://minatremirakel.blogg.se/
Postat av: lisaaaaaaaaaaaaaaa

Äsch då, jag hoppas verkligen inte heller att hon kommer så sent. Men gissar ändå på det datumet i hopp om att ha fel :)

2011-01-12 @ 15:37:19
URL: http://minatremirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0