Tiden rusar



Brasan är tänd - den ska förhoppningsvis göra så det blir varmt tills imorgon när vi vaknar.
Mysigt..
Just nu är jag väldigt varm så jag ska inte sitta nära den ;)

Dagis imorgon för Olivia - hoppas hon vill. Idag ville hon inte! Men det hade gått bra när jag gick.
Konstigt att det vänder så. Iförrgår gick lämningen toppen ju!!

Fick ett härligt besked innan idag ♥

Inget händer i min mage! Har bara ett jävulskt tryck nertill. Svider och ibland känns det som en kniv rakt upp...
Najs!



Det var inte längesen Olivia var liten, nu är hon en "stor" tjej med så mycket vilja!
Tänk vad tiden går...



Natti


Kommentarer
Postat av: Morfar

Mina älsklingar! Förgyller livet. Tack.



2011-01-20 @ 02:05:44
Postat av: jane

Tryck nertill känner jag igen! Det hade jag mkt med Eden! Hon pressade tillsist hål på hinnan och vattnet gick! =) Pressa på lilla bebis, pressa på!! ;)

2011-01-20 @ 11:43:04
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag är nyfiken på vad det var för besked du fick! =) Jag håller en tumme för att det sätter igång snart och den andra tummen för att det gör det på lördag morron, så vi hinner komma till er och du sen hinner sova en skön natt! =) kram

2011-01-20 @ 16:46:14
Postat av: therese

Fina ni är!

Lycka till när det är dags =)



Kramisar

2011-01-20 @ 17:56:57
URL: http://holmstrom86.blogg.se/
Postat av: Jenny

jag kände den där "knivkänslan" en veckas tid innan Kelly tittade ut. Kanske strax är dax ;). Lycka till med allt! Kram

2011-01-20 @ 22:51:20
URL: http://jagjennyalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0