<3



Idag gick vi in i vecka 39. Det är ju ganska galet att vi äntligen är så nära!!
Har tvättat lite mer bebiskläder idag och insåg att jag knappt har ngt i 50 men i 56 är det förmycket.
Bra om det är ett kräkbarn för då finns det mycket ombyte, annars tror jag inte att vi kommer använda allt.
Mycket som varit Olivias och mycket nytt. Så det som ska köpas sen är 62 kläder :)

Dagen har varit bra, blev en tripp till Andys. Jag satt ner mest så Olivia och Staffan lekte runt.
Var inte där sålänge för det var sååååå mycket folk. Eg inte så smart att vara ute så i folkmassor när man snart ska föda. Speciellt inte när det härjar magsjukor och influensor...

Granen åkte ut idag! Skönt, imorgon tar vi alla julsaker! Tror dock att Olivia kommer bli lite ledsen.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det var en del igår! Skulle ju gå bort till er o sncka lite men ja jag hann inte sen hade ni gått :D

kram

2011-01-09 @ 08:50:20
URL: http://devajag.blogg.se/
Postat av: sandra söderling

aawh, fina ni är!

kramis

2011-01-11 @ 19:46:25
URL: http://juego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0