Vikt



10 kg ner sen Bella kom ut - samlade mycket vätska i slutet.
Jag ska kämpa mig ner 10 kg till - dom svåra kilona ;)
Sen blir det träning på det, my good vilken slapp kropp man får efter en graviditet!
Men man får ju ut ngt så fint så jag bryr mig inte - eller jo men det får ta den tid det tar..

Igår skulle vi börja med nyttiga veckan här hemma - det slutade med kakor o chips vid tvn ;)
Så motiverade är vi just nu hehe...


Jag längtar tills jag får sova iaf en timme utan att ngt barn vaknar!
1 vecka utan sömn = en mamma utan krafter...


Kommentarer
Postat av: <3

Kör ner Olivia till oss så tar vi och gör saker med henne. Så kan ni hemma göra vad ni vill..Har ju lite tid innan Moster Karolina kommer till er. Ni bestämmer, vi finns. Kramen <3<3<3<3

2011-02-08 @ 20:37:16
Postat av: Linda

Hihi, det låter som när vi försöker vara nyttiga här hemma! =) Det är ju sååå tråkigt!



Jag som precis tipsade på fejjan om att gå till lekplats, o så har du redan gjort det, du är duktig du!



2011-02-08 @ 22:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0