6 dagar till jul

Sitter i min ensamhet. Flickorna sover. Bella är orolig som alltid, vaknar ca 5 gånger innan man själv går och lägger sig. Staffan har kört till Tyskland igen. Det är jobbigt att se Olivia bli så ledsen när han ska iväg :(
Snart julafton, har inte handlat klart paketen. Men detta året blir det inte så många klappar faktist.

Bella står nu själv, hon ställer sig från sittandes till ståendes, hon är så stolt över detta ;)
Idag försökte hon ta sig fram med. Ett steg sen föll hon - så undra om hon kommer gå innan 1 år eller tar det tid.. Men shit alltså! Hon är en hulligan!!!
Hennes tredje tand är påväg med såg jag idag. Inte konstigt hon vill tugga på en massa..


Min skit vecka har kommit tebax idag. Inte alls roligt faktist. O att det skulle börja som det sluta var jag inte beredd på. Kunde väl vara snäll i början? Uff!

Måste gå till frissan snart och blir fin i min färgning. Är för mörk nu tycker jag.

Nu ska jag checka in. Trött som jag vet inte vad.
Sov gott världen.


Kommentarer
Postat av: Amme

Inte alls för mörk! Jättefiin!!! God jul till dig & familjen. Kramar

2011-12-19 @ 13:05:45
Postat av: Anonym

Du ser ut som en finaste tjej som finns. Tänk positivt och du är bara bäst med dina barn. <3 M&M

2011-12-23 @ 00:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0