Mina tjejer


Hej vänner!

Båda barnen sover den 7. Helt galet att Bellabus gjort detta två dagar i rad nu. Hon brukar inte somna fråns 10-11.. Är väldigt tacksam för att hon gör det nu för S är iväg och jag har varit SÅ trött. Hatar att inte ha ngn ork. Men konstigt nog brukar den komma tillbaka på kvällen. Idag ska jag inte sitta uppe länge. För jag behöver sova.

Bella fick sin första fläskläpp igår. Hon har ju börjat sitta längre stunder, så pass lång tid att jag vågar gå ifrån lite. Men igår hemma hos Anna så trilla hon rakt fram. Det blöde och hon var så ledsen. Lilla gos! Sen svullna hennes läpp rejält.
Hon övar varje dag på att ta sig fram. Snart kryper hon!

Olivia var på treårskontroll och blev godkänd;)
Tänk att min fina tjej blivit så stor.
16 kg och 101 cm..



Tänker mycket på mina fina 100 mil bort ♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fina barn du har =)

2011-08-31 @ 11:46:56
URL: http://hakanssons.webblogg.se/
Postat av: Mor & Far

Ni är så söta. Olivia är dig upp idagen. Kramen och pussen.

2011-09-01 @ 21:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0