Snart dax..

Det kliar överallt på mig!!
Eller nä mest på brösten och nyckelbenen och benen!
Why? Kliar ju typ sönder mig!


Idag är det påskfest på Olivias dagis. Kul!
Så när jag hämtar henne kommer väl hon se ut som en liten kärring ;)
Efter dagis ska vi hem till Cicci o hennes lilla Mira. Linda och barnen ska självklart oxå med.
Är väldigt tacksam att vi gör så mycket tillsammans!


Nu är det bara 6 dagar kvar till långresan. Hur ska det gå? Det är ju bara 6 timmar upp till Stockholm, vi ska övernatt där. Sen dagen efter 6 timmar till, då är vi hos syster!!
Men hemresan fasar jag för... Ingen övernattning! 100 mil hem! 2 småbarn i bilen - gah...

Ska nog hem till Vellinge ett par dagar innan vi ska köra - då hoppas jag att jag får träffa mina sötisar från Malmö!


Kommentarer
Postat av: Anna

Stackare som kliar... jag tänker ju direkt på mitt som började efter Hedda föddes. Har fortfarande kvar det, hemskt är det!! Fick eksem och nässelutslag som fortfarande jäklas. Det kan man tydligen få efter graviditet eftersom det är sån påfrestning på kroppen, hoppas inte det är det du har! Kramar

2011-04-15 @ 20:29:36
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Anna

helt klart nässelutslag!

Jag fick först behandling mot skabb, det gjorde ju bara allt värre!! Sen tog de hudprover inne på hudmottagningen, det visade eksem och nässelutslag. Jag får liksom partier som kliar så jag blir galen, sen som du skriver röd och så ser det ut som massa "bubblor" (ibland lite vita typ) i huden på de ställena. (man kan också dra med en nagel över huden och se om den reagerar snabbt och blir rött, typiskt för nässelutslag)

Jag fick en del tabletter mot klådan i början (bla atarax), hjälpte inte. Det enda som hjälpt någerlunda är en salva som de skrev ut på hud, den i kombination med kli-tabletterna. Jag började med en salva som heter Betnovat, sen fick jag en lite starkare som heter Dermovat. Nu har jag ett solarie hemma, också toppen! (inte som man blir brun av utan bara uvb strålar)Tycker du ska ringa dit för det är hemskt att klia sådär, mitt va värst på natten i början..



ps. ja det e jag som pysslat, hihi! ds.

Kramar

2011-04-16 @ 07:16:59
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Mad

Har du tid med oss? Vi är rätt söta faktiskt! ;)

2011-04-17 @ 06:44:13
URL: http://mamamad.se
Postat av: Annie

Va tråkigt att inte få läsa nåt från er på länge. Hoppas allt är bra! Kram

2011-04-29 @ 17:10:51
URL: http://bandholtz.blogg.se/
Postat av: Vegardbettina

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2011-12-14 @ 08:39:50
URL: http://vegardbettina.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0