Vikt snack ;)


Gick in på en sida för att kolla hur vikten kommer ligga under graviditeten. Såg lovande ut MEN kommer inte stämma..Då får jag sluta äta och det går ju inte :)


Ditt BMI är och en rekommenderad viktökning under graviditeten är kg, vilket fördelas över graviditetsmånaderna enligt nedan schema.

1:
2:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:



Hehe ja det hade varit kul om det stämmt somsagt men jag ligger väldigt före.
Är enligt denna i månad 8 ;)
Nä då jag kommer nog gå upp 21 eller mer som med Olivia.


Lillfisen är på dagis - från o med nästa vecka ändrar vi tebax till 08:45 - 13:45..
Känns bäst så faktist. Och nu är hon ju inte så ledsen.

Föräldrarmöte idag - måste fixa barnvakt!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Heej Johanna!Ville bara berätta att jag går in här mellan varven..tycker om din blogg och tycker det är kul att se vart världen har fört alla man gick i skolan med =)

Emelie

2010-09-21 @ 10:17:42
Postat av: frida

äh, skit i sånt.. bara trams! Huvudsaken är att du och bebisen mår bra! Du är jättefin i mage:)

Hoppas du får en fin dag!

2010-09-21 @ 10:21:55
Postat av: Bella

O jag är i månad 9 o då är jag inte ens gravid :P haha.

Denna tabellen skulle kunna användas när man slutar röka med. Ungefär så mycket gick man upp.

Tur jag gått ner det mesta igen. Huvudsaken är ju att man mår bra och det är ju för en bra sak både att gå upp för att man är gravid och för att man slutat röka ;)

2010-09-21 @ 13:12:14
URL: http://hakanssons.webblogg.se/
Postat av: Malin med 2 busfrö

Hejhej,

Tycker inte att man ska titta på så mkt på vikten när man är gravid o är normalviktig i vanliga fall, så länge du mår okej av det o bebis har det bra så spelar det inte så stor roll...;)



Goda dem där bullarna ser ut från förra inlägget'

Kram

2010-09-21 @ 16:25:08
Postat av: pauli

du är gravid kvinna! Sluta tänka på vikten. Förövrigt är du så ruskigt snygg vännen så du klär i de där extra kilona. Å magen är fantastisk! Nästan så man vill vara grav igen- hade jag blivit garanterad att bli lika snyggt grav som dig hade jag gjort det :) puss söt

2010-09-21 @ 18:39:42
URL: http://paulibloggar.blogspot.com
Postat av: Karolina

Du e juh fin som du är ... sötnos .. vikten e det minsta bekymret - vi vet juh att du blir av med det igen :-* Saknar....

2010-09-21 @ 22:45:31
URL: http://sweetypajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0