Helgen


Igår var vi o kollade runt en massa och hittade hur vi ska ha det med tapetern.
Kommer bli fint men dyrt ;( Men men sen sitter dom där och det är inget som kommer försvinna.
Lämnade Olivia till farmor och farfar o det var var tur. vi var ute i 4 timmar och det hade hon inte gillat - en massa folk med. Men är glad att vi är överens jag och Staffan :)
När vi kom hem ställde jag mig och gjorde lite pajer för Frida och André skulle komma hit på mat och slappa i soffan. Mysigt att bara ta det lungt - hon är ju gravid hon med så då är det xtra skönt att bara slappa ;)
Blev film - prince of persia , inte en Johanna film! Hade jag sett den med bara Staffan hade jag garanterat somnat..Haha jag vill gärna se komedier och skräck! Hade en bra kväll!
Idag har vi varit på kalas hos Olivias kusin. God mat bjöds det på och trevligt hade vi. Olivia måste träffa sina söta kusiner mer. Hon gillar dom en massa!!


A och O leker..

Nu blir det film här igen - men den verkar vara väldigt äcklig & skum! Men vi ger den en chans.

Imorgon är det dax att gå till MVC - spännande..


Kommentarer
Postat av: Ina

Så roligt att fixa hemma!



Lycka till på MVC:)

Kram

2010-09-27 @ 12:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0