Störigt med stora bokstäver..


Åh vad jag är besviken idag.
Skulle in och träffa Frida när Olivia var på dagis.
Men då har Olivia en natt där hon ska börja med att kissa i sängen (längesen nu) och efter det inte somna om.
Så från 3 till halv 7 var vi vakna - sen somnade vi! Är helt utslagen i kroppen o hjärnan. Är det så att hon ska öva mig inför bebistiden? ;) Men iaf så hade jag sett framemor att träffa F och gå o titta på bebisaker och bara få ha lite vuxetsällskap. Olivia fick vara hemma då hon oXå är trött idag - synd för hon missar alldeles för mycket av dagis - men imorgon hur än natten ser ut ska hon dit och leka med sina kompisar!


Tänkte lägga upp receptet på den goda tårtan .. Klickan HÄR ♥



Hoppas ni där ute får en fin dag.
Kram


Kommentarer
Postat av: Therese

Åhh tack:) Bara att komma med en beställning om du hittar några tyger du gillar.



Vilken fin blogg du har och söt liten dotter:)

2010-10-05 @ 12:29:55
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Stina

Grattis i efterskott! Har inte kunnat kommentera via min iphone på ett tag! :)

Tårtan såg jättegod ut!

2010-10-05 @ 15:24:02
URL: http://stinolino.blogg.se/
Postat av: Systeryster

Sötis!!



Olivia missar inget om hon inte e på förskolan - jag lovar .... hon har det mycket mysigare hemma hos dig om hon e trötter :)



Förskolan och skolan kommer finnas i hennes liv ända till hon e minst 17 år - så ... njut medans du kan ;)



Jag fick smått panik när jag insåg att nu kan Tindra inte vara ledig från skolan när vi känner för det..... så när mojan & fajan e här så måste hon till skolan i vilket fall som helst ... gaaah .. skolplikt- det e inte lätt det. Men det går oXå juh :-*



Miss u!!

2010-10-08 @ 23:59:55
URL: http://sweetypajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0