mat godis glass mm


Äntligen kommer han hem - om en timme ungf..
Måste njuta av helgen för sen måste han iväg - igen!

"Farmor" har varit här och hon hade med sig god grönsakssoppa - Olivia blir glad av sällskap, ja jag med!
Sitter och äter, äter hela tiden! Sjukt jobbigt att ha sug efter ngt hela tiden.
Har haft samma vikt sen cypern, vägde mig för nga dagar sen..
Imorgon ska jag ställa mig igen, gissar på 2 kg upp..


Denna bok ska jag köpa och läsa på kvällarna.
Hon var med på nyhetsmorgon eller var det efter tio - iaf då blev jag sugen på hennes nya bok.
Ska vara väldigt rolig. Och det behöver jag!


Undra om jag kommer somna på soffan snart?
Blev himlans trött!


Kommentarer
Postat av: Ina

Efter tio var det:-)

2010-10-08 @ 23:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0