Gravhormoner?


Åhh sitter här och är jätte ledsen.
Det är hormonerna som spökar - det måste det vara!
Blev ledsen när jag läste om en gamal vän - hur hon blivit behandlad.
Man tänker sig in i den situationen själv - tänk om! Fy fan!
Sen är jag ledsen för att jag sitter helt själv plus att jag fått Olivia till att sova men att hon vaknar en massa.
Så nu ligger hon brevid mig i soffan o sover även om hon somnade gott i sängen.
När jag tänker så blir jag ledsen för en massa nu - måste nog sluta använda hjärnkontoret för en liten stund.


Dax för DHW - det kan nog roa upp mitt sinne lite.


Ja så var det med det!


Kommentarer
Postat av: Mor & Far

Men detta kan du ju hantera hur lätt som helst. Vet att det är tråkigt med mannen borta. Vi kan inte påverka nått om man inte själv gör nått. Ursäkta men så är livet. Nu kommer liten till oss om nån månad och det ska ju bli så roligt. Olivia kommer att bli bästa storasyster. Pussen Mor Ring till oss vi är vakna. Kramen

2010-10-05 @ 21:26:08
Postat av: Linda

Inte kul att vara ledsen, men ibland behöver man rensa lite känslor ur kroppen, och JA det kan nog vara hormonerna också! Mysigt med Olivia brevid i soffan ju! Imorron är en ny dag! Kram Linda

2010-10-05 @ 22:14:29
Postat av: Jenny

Ibland har man såna stunder. Ännu värre blir det med en massa hormoner ;). Vänta du bara så känns det bättre snart =)! Natti natt!

2010-10-05 @ 22:22:06
URL: http://jagjennyalexandra.blogg.se/
Postat av: pauli

gumman lilla! Man får lov att vara ledsen. Ibland är det jobbigt och alla dagar är inte roliga. Hade själv så för någon vecka sedan, ledsen jobbigt och ville typ bara vara barn igen. Allting var så enkelt då. Förstår att det även känns så ensamt där uppe, speciellt nu på hösten. Å hade velat komma till er! Kram och gråt! De hjälper

2010-10-05 @ 22:38:10
Postat av: jane

gumman! Jag klarar mig! jag vet vem jag är! Och du, gråta är befriande,så gråt så känns allt lättare imorgon! Och man får vara ledsen för det som känns ledsamt, även om man inte förstår hur man kan tycka det=) kram!

2010-10-05 @ 23:22:11
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Mad

Usch ja. Dessa hormoner. Men såna dagar måste man ha också.

Tack för fina kommentaren. Ingen av oss är dåliga mammor. Vi är bra mammor just för att vi ifrågasätter oss själva och om vi gör som vi ska. För det visar ju bara hur mycket vi verkligen bryr oss om våra små! =)



2010-10-06 @ 07:52:39
URL: http://mamamad.se
Postat av: Stina

tack Johanna! :) Jag mår bra är väldigt hungrig bara! hihi Nu väntar jag bara på att magen ska komma! :)

2010-10-06 @ 09:23:38
URL: http://stinolino.blogg.se/
Postat av: Frida

Johanna! Du är snygg, charmig, bra skibent eller vad det heter ler, varkar så omtänksam å snäll. Men det kvittar ju, vissa dagar är bara SKIT!! dom dagarna har vi alla. Men jag Peppar dig.. ;) Du är allt nog många vill va och ha...

Kram och bättre dag idag önskar jag dig!

2010-10-07 @ 07:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0