6 år


Sitter här men ska snart gå och lägga mig - är sjukt trött idag!
Efter Olivias dagis åkte vi för att mata ankorna. Herregud vad hemska dom var - dom verkligen attackera oss.
Speciellt Olivia som är så liten, fick ta upp henne o o springa till bilen. Dom hade nog inte fått mat på hur längesomhelst! Så nu har jag väl skrämt henne från d med. Illa..
Bakade en god äpplepaj nu ikväll - fick ringa svärmor så vi kunde ha lite sällskap när vi åt den. Mycket för att Olivia skulle bli lite road den sista timmen hon skulle vara vaken. Stackars "farmor" fick se ett barn med så mycket ilska och trötthet i sig. Arg som ett bi och lyssnade inte alls på vad vi sa. Sen helt plötsligt säger O - mamma jag har ont i min hals o pekade.. Så det är väl det som är orsaken, hon håller på att bli sjuk.
Så var det ju i sommras när hon hade halsfluss - då var hon sjukt trotsig innan vi vsste att hon var sjuk.
Inte så konstigt att man blir sur när man mår dåligt. Så vi få se hur det är när vi vaknar imorgon.

Imorgon fyller finaste Ebba 6 år - önskar vi kunde vara där o fira henne..



Kommentarer
Postat av: Mad

Därför matar inte jag ankorna! Jag är livrädd för just detta och dem springer ju efter en...Obehagligt..

2010-10-29 @ 07:27:42
URL: http://mamamad.se
Postat av: Carro

Eow avskyr ankor och deras beteende =P

2010-10-29 @ 09:33:43
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Postat av: Bella

Vilken söt header du har =)Ljuvliga bilder =)

2010-10-29 @ 11:52:11
URL: http://hakanssons.webblogg.se/
Postat av: Amme

Oj vilka hemska ankor. Stackars Olivia. Vart var detta nånstans? Dom e nog riktigt hungriga nu när det e kallt ute. Vi brukar mata dom vi har i kanalen härnere, tycker det är så mysigt när vi är ute med hundarna, men dom håller ju dock sig i kanalen hehe;).

2010-10-29 @ 19:51:11
Postat av: Mor

Japp nu har vi varit uppe och firat Ebba, har haft kul och ätit goda tårter.(Jag älskar inte det) men det var ju väldgigt bra jobbat av Magnus han kan. Vi kör imorron och vi ses snart. Pussen

2010-10-30 @ 23:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0