Stressad


Så ja nu är jag inne i en KÖPA period!
Finns så mycket jag behöver till lilla bebis.
Småsaker kanske men jag vill ha det hemma.
Tänk om bebis vill titta ut kanske en månad innan (som jag gjorde) ja då står man där utan att förberett ngt!
Måste köpa en byrå oxå så jag kan lägga alla kläder som man har till henne, man kan ju inte samla det på hög.
MÅSTE ORGANISERA!
Kommer att ha mycket som Olivia hade som bebis.
Som vagn, skötbord (ska målas vit), vagga, säng och nga kläder..
Åhh nu blev jag jätte stressad av tanken av allt som ska handlas hem så jag måste sätta mig ner och skriva upp en komihåg lista. Även om bebis "bara" behöver kärlek mat blöjor och kläder i början så är det somsagt bra att ha dom andra småsakerna hemma...

Kan ni inte hjälpa mig att skriva upp VIKTIGA saker ni kommer på - jag kanske glömmer ngt ;)


Spinning around..


Kommentarer
Postat av: Neija

Jag är som du. Vill ha saker och ting klart och färdigt och organiserat. Mannen här hemma var inte lika uppstressad som migoch det blev jag nästan lite sur på ahah. Med Jamie hade jag klart allt i v 32. Med Julia blev det lite hippt som happt men jag var ändå ute i god tid. Det är mysigt att köpa och planera och organisera för en liten bebis.



Kram

2010-11-02 @ 08:32:54
URL: http://jamieochjulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

tur vi ska till ullared snart puss Pauli

2010-11-02 @ 23:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0