Då har man gjort det


Precis sett Eclipse :) Dippat morötter i ranch - ljuvligt!

Igår var dagen D för att åka till Ullared. För att göra en lång histora kort så kan man väl säga att resan dit gick bra, höga förväntningar, en fullspäckad parkering, ont om kundvagnar - väl inne tittade jag och min kära moder på varann - vad hade vi gett oss in på ;) Miljontals folk - speciellt där vi skulle! Leksakerna. My good! Men vid bebisgrejerna var vad det lungt - skönt för mig:) Hittade nästan allt som stod på listan och kom inte upp i den summan som jag hade sagt att jag skulle handla för - det var bra! Många julklappar till Olivia och saker till bebis var det jag köpte. Moder shoppade loss lite julklappar hon med och lite annat smått och gott. Men att åka till ullared igen vet jag inte om jag gör. Isåfall ska det vara jätte lite folk så man har ngn chans att titta på sakerna.
Hemresan var inte så kul - då kom all snön och en huvudvärk som inte var så trevlig! Mor körde hela vägen så det var ju skönt - hade tagit lååååång tid att komma hem annars.
Väl hemma hade Olivia och Staffas gjort tacos, gott och välbehövt. Vi hade inte fått så mycket i magen...

S och O hade en riktig pappa dotter dag. Först Andys lekland och sen var dom inne i djurbutiken. Sen en massa mys och bus på det. Inte ofta dom är själv - det behövs - Olivia gillar det :)


Idag gick vi in i vecka 32, alltså 8 veckor kvar.
Jag är tröttare än vanligt!!!!


ZzzZzzzzzZzz



Kommentarer
Postat av: Carolin

Man får nog välja noga vilken dag man väljer att åka dit:) vi åkte runt den 20 oktober o det var inte alls mycket folk. Så jag fick en härlig upplevelse av ullared o ska åka dit fler gånger. Fast absolut inte innan jul :)

2010-11-21 @ 09:10:34
Postat av: Stina

Oj 8 veckor kvar bara? Här går det undan! :)

Ullared säger du.. Är det värt det att åka upp och köpa bebissaker?

Kram

2010-11-21 @ 09:25:28
URL: http://stinolino.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nej de e inte kul när det är smockat, men är de lagom folk kan man lätt råka göra av med mer pengar än man hade tänkt! :D



2010-11-21 @ 10:11:27
URL: http://devajag.blogg.se/
Postat av: Amme

Det är som Carolin säger, runt jul, barnbidrag, löner, Helger, semestern - Big No no!

Jag & Martina var där i April en vardag & det var hur lungt som helst & knappt nåt folk alls. Man kunde riktigt lulla fram & ta sig tid & titta utan känns ngn stress av massa folk runtomkring.



& du. ÄT dina järntabletter! ;)

2010-11-21 @ 11:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0