Adventskalender


Imorgon kommer Olivia få vakna till att öppna paket - hon kommer vara överlycklig ♥
Jag har faktist bara 12 paket för jag tänkte att hon ska få ett varann dag - sen har hon sin choklad kalender med ;)


Idag blev det inte dagis - vi sov till halv 11 efter en lite störig natt. Men hon är ju förkyld o orolig i kroppen.
Hon klagade även på kisseriet idag - ska ringa vårdcentralen imorgon o se hur odlingen såg ut.
Man blir ju lite fudersam över vad det kan vara - för det är ju inte hela tiden hon säger det.
Får se hur hon mår imorgon om det blir dagis eller ej!


- 10 grader ute nu...
Var ska denna vintern sluta?!?


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka fina bilder på mamma, pappa och Olivia! Lilltjejen är så tuff i sin dunjacka:) Åå va roligt för henne att öppna paket, jag skulle tro att hon vill öppna alla på en gång :) :) Kram i vinterkylan!

2010-12-01 @ 10:38:40
Postat av: Karolina

Du kan du :) Duktiga syster!! En sån adventskalender har jag tänkt på varje år ... men det har aldrig blivit av ;)



Kram

2010-12-01 @ 22:13:10
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Roligt med julkalender :)

2010-12-01 @ 22:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0