Sockerberoende!


Hej där ute!

Idag är en sådan dag/kväll där godispåsen sitter brevid mig. Efter varje bit säger jag att det är den sista - det är ju eg inte gott. 2 minuter efter sitter jag med en ny bit i munnen. Vad hände där lixom?
Måste börja tänka på figuren faktist! Det har börjat spänna lite här och där. Jag har inte råd att köpa en massa nya kläder ;) Så då får jag sluta äta strunt saker och röra lite på fläsket.
Tror ni jag sprang på vårt fina joggingspår? Ni som känner mig - just det - det gjorde jag inte!
MEN JAG VILL JU!!!!
Måste sätta en piska i röva! ;)


Helgen har varit Ok annars.
Åkte till Staffans syster som fyllde år igår och överasska henne sen på kvällen kom Jocke och vi tittade på film och gjorde Pizza tillsammans. (till Olivias förtjusining) Hon fångar honom direkt och dra in honom på rummet och stänger dörren med ett hårt slag! Kommer jag då in så får man höra - GÅ UT MAMMA!!!
Hon är rolig hon - fast hon är jäkligt trotsig! My god vad hon kan göra mig trött!
Jaja..

Sen idag har vi kollat in på solhaga och hittat (två val) vad vi ska ha för träd snett utanför Olivias rum.
Jag vill gärna ha ett japanskt körsbärsträd men vi hittade även ett fint syren träd - luktar ju så ljuvligt=)
Har tre buskar syrener på baksidan - så det kanske få räcka? Men det är ju inget träd ;)
Sen blev det lite andra affärer med..

Haha Olivia sa en rolig sak innan - men jag vet inte om den är så rolig om hon säger det till någon IRL!
Mamma den tanten är fuuuuuuuuul!
O jag sa då men Olivia så säger man inte , hon är inte ful.
Olivia säger då Jooooooohooooooeeeee mamma FUL!

Ja ni skulle bara hört hur hon babblar här hemma. Ljuvligt men ibland kan ord vara lite konstiga när dom kommer från hennes mun.
Det nya är nu - Mamma jag arg på daj!
Då får man gömma sig ;)


Blåsa bubblor är skoj - och att smaka det är inte fy skam det inte!


Hon har fått en liten sandlåda med - kanske inte den finaste platsen men helt perfekt ändå!

Nu blir det att tvätta av sig och borsta bort alla tandtroll.
Natti.


Kommentarer
Postat av: C

Tack så mycket! :)

Ja, tror också de var vettigast med grått - finns inget som säger att de inte kan vara både praktiskt och snyggt! :)

Hade varit kul att se lite bilder på ert hem, nyfiken som man är! :)

Ha en härlig måndag!

Kram!

Postat av: Anonym

tack vännen!! :)



Det är inte lätt det där med godis..



Kram

2010-05-10 @ 12:58:18
Postat av: frida

Hallå! Jag hade blogg innan, men la ner den för ett tag sedan.

Huset vi köpt ligger mellan idrottsplatsen och ica!



Jag läste att du jobbade på Konsum ett tag. Jag har också gjort det, för ett par år sedan, och förstår att du slutade... Jag jobbar nu i barnvagnsbranschen och jobbar mot butiker. Tänkte på dig och jag har faktiskt kollat om någon behöver personal. Inget napp ännu, men det kanske kommer:)



Kommer att ha pass på Åhus Träningscenter när vi flyttat, då får du komma och träna:)

Ha en härlig kväll!/Frida



2010-05-10 @ 22:01:27
Postat av: Petra

Vilken häftig sandlåda:)ha en fin dag

2010-05-12 @ 14:11:12
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: s a n d r a

Vilken fin mössa Olivia har :) jätte fin!

2010-05-17 @ 05:29:28
URL: http://englaliks.blogg.se/
Postat av: s a n d r a

Vilken fin mössa Olivia har :) jätte fin!

2010-05-17 @ 05:29:48
URL: http://englaliks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0