Släng Resorb junior plus!


Ja det var ju tur att vi inte behövt använda Resorb Junior Plus!
Såg precis på nyheterna att det kan ju vara jätte farligt att ge till sina små.
Ska kasta det direkt!

Dagen har varit bra - blev en tur till stan som alla andra ;) Ja jag som kan åka när som tar en dag då man får leta parkeringsplats jätte länge. Men svärmor hittade en "ganska" snabbt.
Shoppade en del till Olivia - som var välbehövt! Hon har växt ur nästan alla sina byxor.
Hon fick åka karusell med (jag oxå) - gud vad jag blev yr ;) Sen fick hon en fin Hello kitty ballong av farmor. Så glad hon blev. Kul att se hur våglig hon blivit. Hon har ju varit en fegis nästan hela sina 2 år =)
När vi kom hem hade Staffan med hjälp av sin pappa snickrat ihop väggen till uterummet. Vilka härliga kvällar vi kan ha där ute i sommar. När allt är klart =) Jag ska ta och måla det i veckan. Sen ska Staffan beställa hem glasdörrar.
Dom skulle snickra imorgon med men enligt väderprognosen så är det inte väder till det.
Istället kör vi ner till Vellinge och hälsar på - systerbarnen är ju där nu. Dom har fått äran att följa med mormor och morfar till Mallorca... (jag vill med)




Kul det kan vara med sniglar ;)

Har ni haft en bra dag?


Kommentarer
Postat av: Anna

tack!! Det värmer verkligen!! :)



Njae.. jag tycker de haft samma kläder på H&M (mama) länge nu, detta linnet är iofs därifrån. Kostade endast 149:-, vilket kap!



Jag ÄLSKADE sniglar när jag va liten, byggde bo till dem i skogen, nästa dag blev jag så förtvivlad att de inte stannat kvar i "sitt bo"!? trivdes dem inte?! haha



Kram

2010-05-14 @ 22:43:14
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Malin med 2 busfrö

Hej,

Fint ert uterum ser ut att bli ;) Vad sa dem om Resorb på nyheterna,missade det?



Kram Malin

2010-05-16 @ 21:53:45
Postat av: camilla

Hej!



Så stor tjejen har blivit! :) Och långt fint hår har hon också hihi Min tös, som föddes dagen innan din ju, har knappt något hår ännu haha :D Men det dyker väl upp en dag!



Ha det bra!

2010-05-18 @ 17:22:37
URL: http://mykidz.se
Postat av: Petra

Resorb?vad e det för ngt?nått ja missat,kram o ha en toppendag!

2010-05-20 @ 15:26:21
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Fia

Åh! vilka underbara möbler! var har ni köpt dem? var de dyra? kram

2010-06-04 @ 11:07:05
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0