Livet..



Imorgon bär det av till jobb - så härligt att jag verkligen fått ett jobb nu.
Jag är inte bara ngn vikarie utan jag har fått ett eget schema :)
Hoppas jag kommer trivas och även att flickan kommer trivas med mig.

Har fått en liten liten dos av syster med familj i helgen. Var ju och hämtade hem tjejerna som varit på mallorca med med mormor och morfar. Så hela familjen var samlad och det är ju inte ofta det händer. Härligt.
Nu ses vi om en månad igen - då är det dax för bröllop för min söta kusin :)
Igår när vi kom hem så kom Mårten och Maria och grillade hos oss - mycket trevligt. Även om jag lider av sömnberoende. Ja jag är trött hela tiden - ganska jobbigt. Så när dom hade åkt så somnade jag (kvart över 8) sov heeeeela kvällen och natten. Härligt - men blev inte utvilad *suck*..

Tänker på min fina Pauline.
Vilket helvete hon och hennes familj måste gå igenom nu :(
Inga ord eller ngt som kommer göra det lättare.
Önskar att jag var en superwomen och hade kunnat ställa allt till rätta igen.
Önskar att jag hade kunat väcka henne från en helt overklig mardröm.


Kommentarer
Postat av: Amelie

Usch då, det lät inget vidare. Får magknip när jag läser fast jag inte vet vad som hänt..:(

Många Kramar



Lycka till på jobbet förresten!

2010-06-01 @ 00:11:37
Postat av: Amelie

Usch nej men va fruktansvärt! Alla mina sympatier till Pauli & hela hennes familj. Ge henne en kram från mig fast det inte hjälper.. Ibland är man så maktlös.

2010-06-01 @ 11:23:35
Postat av: Jane

usch, livet kan verkligen vara hemskt och fruktansvärt mitt bland allt det fina och vackra man har. Tänker också på henne...

Lycka till på jobbet!=)

2010-06-01 @ 19:32:33
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Mor

Lycka till idag, du har ju redan varit där men det hjälper kanske ändå. Till Pauline så vet jag inte vad vi ska säga tänker på hela familjen. Finns inga ord som kan göra det ogjort, men man måste gå vidare i livet. Glöm aldrig och berätta för dom närmsta när något är på tok och fel, vi finns här för er och ni för oss. Älskar er Pussen Mor & Far

2010-06-01 @ 23:49:12
Postat av: Anna

Grattis till jobbet!!!



Kram

2010-06-02 @ 22:38:49
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Mimmi

Usch, det låter emskt. vad är det som hänt dom?



Kram Mimmi

2010-06-03 @ 20:13:35
URL: http://mirakelmilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0