Imorgon


då ska Staffan och jag piska oss själva!
På med skorna och ut och springa - nu ska det bli av!
Vi är taggade...
:)


Helt Ok dag idag.
Inte så spännande men det har gått ändå.
Fikade lite hemma hos svärföräldrana och sen har vi varit på lekan.
Varmt när solen väl visar sig men det är inte mycket!
Läste min blogg och tittade tebax från förra året. Då låg jag o solade här ute, Olivia badade och alla växter var helt utslagna. Hohoho vi väntar än...


Letar jobb en massa - hur svårt kan det eg vara?
Kan ni inte tipsa mig om ngt? Snälla!!!!!!
:)


Kommentarer
Postat av: C

De skvallrar om 20 grader i nästa vecka - vi håller tummarna!! ;)

Sov så gott söta du!

KRAM

Postat av: Anonym

Hej hej

Jätteroligt att du vill vara med i tävlingen...men om du ska vara med måste du länka mig i ett inlägg här på din blogg, du får gärna låna bilden hos mig. Markera där det står adressen till bilden....och tryck ner ctrl C...så har du kopierat texten. =)



Ha en fin dag

KRAM

2010-05-11 @ 10:40:01
URL: http://tessbloggar.blogg.se/
Postat av: Jane

Du har hur snygg kropp som hellst ju! INget mammafläsk som hänger och dallrar! Nä, tyst med dig! ;)

2010-05-12 @ 10:31:26
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0