I väntan på..

 filmen som vi ska se så kan jag ju skriva lite!

Är hemma i Åhus igen efter att ha varit i Vellinge sen tisdags.
Staffan skulle till Skellefteå och iochmed han skulle ta flyget så var jag snabb på att erbjuda mig att köra han (el han körde till sturup) ;) Men tanken var ju ändå den att jag kunde vara i Vellinge då och träffa lite vänner och så.
Fina dagar har jag haft - händelserika!
Träffade Rose och Joy i hennes lght i Höllviken. Blev bjuden på mat och så.. Roligt att vi börjat ses igen. Umgicks en massa på gymnasiet o ja lite innan dess med. Så ja gamla vänner är guldvärda!
Igår gjorde jag och olivia stan och sen svängde vi inom min mormor och morfar - överaskade dom! Blev bjudna på himlesk goda pannkakor! Olivia åt 3 stora! O ville ha mer men då var dom tyvärr slut.
Senare på eftermiddagen fick jag äntligen träffa Pauline!! Och hennes bedårande lilla Elvin. Helt perfekt! Fick ju hålla han men shit vad bakvänt det kändes. Att man kan glömma så!! Man är ju rädd att man ka ta isönder dom när dom är så små!
Jag ska minsann spendera massa dagar där nere sen - sådeså!!!

Ni undrar varför vi eg bor här när jag ändå bara vill vara där nere.
Har eg inte ngt jätte bra svar på det förutom att jag älskar vårt hus och miljön vi bor i!!

Vem vet hur framtiden ser ut?


;)


Kommentarer
Postat av: frida

Gud så förvånad jag blev när jag klickade på länken och kom in på din blogg. Sist jag var här blev den lösenordsskyddad och jag frågade inte om lösen. Så kul att du börjat blogga igen, även om det säkert var ett tag sedan du började igen. troligtvis är det jag som är efter. Hur ser ditt liv ut nuförtiden, gick allt bra med körkortet? planerar ni några syskon till olivia?

ha det braa!

2010-05-09 @ 17:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0