Det var många..



Kollade precis på min statistik här inne.
Igår var ni hela 91 som varit inne och läst.
Undra vem ni är..


Idag är det riktigt skit väder - helt sjukt vad det regnar!!
Kanske dom vita plopparna i gräsmattan går ner ;) (gödning)
Då blir Staffan glad!

Det finns inte så mycket att hitta på - skulle köra och köpa en sak men väntar lite..
Vill inte gå utanför dörren nu.

Imorgon är hela familjen samlad - S är ju ledig.
Tror det blir en fixar dag i trådgården då - om vädert tillåter vill säga.



Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag är här inne ibland och kikar=)



Hoppas med på sol imorgon, så tråkigt med detta regn!

kram

2010-05-12 @ 10:31:03
URL: http://frusofie.se
Postat av: C

Usch ja, här regnar det jätte mycket just nu och åskar och blixtrar - riktigt ruggigt men mysigt kanske för en dag ;)

Kramisar!

Postat av: Amelie

Ja detta vädret är inte kul alls!! Man vill tillbaka till Cypern & dom 33 graderna.

2010-05-12 @ 11:36:37
Postat av: Jenny med Kelly

Jag tittar in ibland =). Härligt att ha mannen hemma i morgon! Det har jag med =)! Lite trist dock att man själv måste jobba då =( men men så e de ju ibland. Hoppas att er helg blir fin! Kram

2010-05-12 @ 15:31:57
Postat av: C

Tack så mycket! :)



Hihi...OJ! Jag skyller på meteorologerna i såfall ;) Haha!

Men gud det hade varit underbart med värme och sol nu!



Hoppas ni får det mysigt i de lediga dagarna tillsammans!

Kramis!

Postat av: Jossan

Jag är såklart inne med jämna mellanrum för att kolla till dig. :) Kram!

2010-05-13 @ 19:44:32
Postat av: sandra

Kollar oxå läget här ibland :-)

2010-05-13 @ 22:57:28
URL: http://sandraschyllert.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag läser:)Var i Åhus är det ni bor?

Inget kul väder här idag inte..

Hoppas ni får en skön helg!

2010-05-14 @ 09:15:54
Postat av: Johanna

Kul att ni hojtar till=)



Frida - vi bor vid campingen. Så inte långt från där ni ska bo.

Snäll du är som har kollat runt ang jobb - blev jätte glad när jag läste det!

Bor ni inne i Kstad nu?

2010-05-14 @ 16:45:23
URL: http://bajbiii.blogg.se/
Postat av: Frida

Aha, vad roligt! Trivs ni bra?

Vi bor i Stockholm, så vi flyttar vid midsommar. Är nere nu i helgen för att fixa så mycket vi hinner! Som tur är har jag en snäll pappa:)

Jag fortsätter hålla utkik, annars har vi en stor trädgård som behöver fixas vid;)



2010-05-14 @ 18:57:04
Postat av: Frida

Aha, där ser man! Trivs ni bra?

Vi bor i Stockholm nu, flyttar ner vid midsommar. Är nere nu i helgen för att fixa så mycket vi hinner! Tur att jag har en snäll pappa:)

Jag ska fortsätta att hålla utkik ang jobb, någonstans måste det ju finnas! Annars har vi en ganska stor trädgård som behöver lite arbetskraft;)

2010-05-14 @ 19:15:27
Postat av: Frida

sorry, det blev dubbelt:)

2010-05-14 @ 19:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0