Får man vara såhär trött?


Man känner att man lever!
Morgnarna är ganska stressiga - Olivia är inte ngn morgonmännsika och är ganska sur och tvär.
Jag ska göra vid mig sen henne. Bra hon får frukost på dagis så man slipper sitta o vänta på henne. Skulle nog tagot en halvtimme. Den tiden har jag inte. Ser ut som en fågelskrämma på jobb - jag hinner inte och orkar inte göra vid mig. Hur orkar ni snygga frächa att stå klockan 7 på morgonen att fixa till er? Gaaah jag måste kanske? Ehh nä somsagt -Jag orkar inte ;)
Idag var det jobb från 8 till 16:30 - hämta Olivia 16:45 - hem byta om gjorde vid mig lite och 17:15 satt vi i bilen igen för jag skulle ju in på en arbetsintervju. Kändes bra - får se vad det leder till.

Nu sover Olivia och Staffan är inne och bowlar med jobb. Skönt det är med tystnaden idag.


Efterlyst om en halvtimme.



Kommentarer
Postat av: Mad

Ja det är fantstiskt hur man orkar vissa dagar..

2010-03-25 @ 06:38:55
URL: http://mamamad.se
Postat av: Karolina

mmm - här kliver man upp innan 6 och springer och ställer sig framför spegeln .. å det tar väl si så där minst 20 min .. 30 min om jag duschar!! ;)



Skönt att det kändes bra med intervjun!!



Pussar

2010-03-25 @ 22:01:07
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: Anna

har det hänt A ngt? orolig



Kram om dej o hoppas du får en mysig helg

2010-03-26 @ 19:49:02
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0