Tioiåtta.


Onsdag kväll och jag sitter i soffan. Olivia sover sen klockan 6. Vi har varit hos farmor och farfar hela dagen så hon var ganska trött. Är rädd att hon kommer vakna för hon sov aldrig sin eftermiddags sömn..
Staffan är ute i svängarna igen men kommer hem imorgon. Men kommer bli ett snabbt hej för jag ska jobba på kvällen. Är inte jätte taggad för det - jag är jätte glad att jag fått ett jobb men tyvärr är det mycket tuffare än jag kunde tänka mig. Kan inte skriva om det för det är ju sekretes på allt men vi får se om jag klarar av det! Vi kommer ju vara två styckna under vissa timmar. Men dom andra då? Jaja..

Skattepengarna har kommit och jag är glad. Längtar till en resa!
Men annars ska vi spara ;)


På tal om vädert - vi kommer inte få ngn sommar!
Det kommer kanske vara fint i nga dagar som det varit innan men sen blir det kallt.
Sveriges sommar suger!

Nä får väl lägga fram kläder till donnan imorgon.
Svärmor och jag ska måla undertiden hon är på dagis.. :)



Kommentarer
Postat av: Systern...

Toodilooodi ....



Man kan köpa armbanden "Humanity" på www.kyssjohanna.se ... hihi passande namn!!



Saknar!!

2010-06-09 @ 23:26:41
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: Jenny med Kelly

Ja skit sommar vi har här i sverige =(! hoppas att det blir bättre på ditt nya jobb =) kämpa på! Kram

2010-06-10 @ 13:17:53
URL: http://jagjennyalexandra
Postat av: Anna

Vilka härliga bilder på er sessa!!! Bedårande söt e hon!

2010-06-10 @ 21:04:28
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Mojan

Hitta en bra restresa så åker jag med, typ vecka 30, så vi har varit uppe i norra landet en stund.. Puss

2010-06-12 @ 03:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0