Gott eller nä?


Satt precis och åt upp en hel burk svarta oliver.
Ok om man tar två tre st men nä jag valde att äta hela burken.
Staffan bara vicka på huvudet!

Riktigt duktig är min S - nu är uterummet klart.
Nu ska det bara göras lite fint där inne o så!
Midsommar är räddad - vi kan sitta där då!!
För jag tror inte det blir fint väder till att sitta ute ute!
Köpte nya möbler till att kuna äta där ute med. Vi hade bara vårt lilla och det går ju inte att sitta många vid och är inte menningen att man ska sitta o äta mat där heller.

Passar perfekt! (lånad bild)

Var hos min frisör i fredgas - blev mycket nöjd!
Ljusare än såhär ska jag inte bli.
Olivia har en tand på G som hon nog inte mår så bra av :(
Jobb imorgon - magkänslan är inte 100!



Godnatt.




Kommentarer
Postat av: Amme

Åh va snyggt matmöblemang! Skönt o kunna sitta i uterummet ifall det regnar me. Brukar göra det hos mamma, såå mys.

Fin blev du i håret me.:) Kramar

2010-06-14 @ 08:45:58
Postat av: Anna

Va fin du e!!! Det hör till att va ljus på sommaren!! :)

Jag e ganska "ute" me andra ord ;-)



Kram

2010-06-14 @ 11:57:29
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: Mor

Alltid lika fin, tösen min. Väntar med spänning att få sitta i uterummet och nått gott. Pussen mor efter en tuff dag på jobb 8.15-17.30 phu.

2010-06-14 @ 19:00:32
Postat av: Gabby

Åhh ja den är så fräsch, en riktig sommardoft;) Vi har kollat på ett i vellinge väster!=) Fin du blev i håret. Ha en jättebra dag i det fina vädret! Kramar

2010-06-16 @ 10:16:54
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oliver är nyttigt!

2010-06-16 @ 18:27:00
URL: http://devajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0