Ligger här

 med en sjuklig brevid mig.
Olivia hade halsfluss och skulle hon gått lite längre så hade hon fått lunginflamation! Det var en början till det!
Det är kåvepenin som gäller i 10 dagar nu - 3 gånger om dagen. Det smakar rent av skit men hon kämpar ner det. Hon får ngt gott efter - måste ju vara snäll när hon är så duktig.
Anntagligen är det därför hon varit så gnälling - hon har ju inte mått bra!

Själv har jag fått en liten blåtira på ögonlocket.
Hur det blivit så är ett mysterie. Har väl kliat mig i sömnen och gjort det ganska hårt så ett blodkärl har spruckit. Ser ut som jag missat lite smink ;)



Snyggt!
:)

Önskar er en fin och varm dag!


Kommentarer
Postat av: Denise - Mamma till Tilde

Jag ger Tilde svart vinbärssaft efter Kåvepeninen. Koncentrerad, inte utspädd med vatten. Funkat jättebra. Ett litet tips bara.

2010-07-22 @ 15:21:51
URL: http://vartmirakel.blogg.se/
Postat av: Emma & Vera

Ett till tips från oss, blanda chokladmjölk lagom starkt som för oss vuxna typ, sen häll i kåvepeninen i chokladmjölken, det funkar skitbra och dom känner ingen smak jag lovar :) vi hade aldrig fått i vera kåvepenin utan chokladmjölk :)

2010-07-22 @ 16:53:59
URL: http://mindottervera.webblogg.se/
Postat av: Anna

hihi, kul me spekulationer!! :)

De flesta tror på flicka. Jag tycker det känns så också men på ngt vis finns det en aning om att vi alla kommer bli lurade och en gosse tittar ut! Spelar som sagt ingen roll!



Hur tycker du det känns för dej? Precis som med O eller är det kanske en gosse denna gången??



Kram

2010-07-22 @ 22:07:13
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0