Grillat


hos oss :)
Idag bjöd jag på grillad lax med rom sås och nypotatis.
Alltid gott - gjorde en ny marinering med honoung och olja och lite vitlök + honungsgrillkrydda.
Smarrigt...

Hoppas Olivia vill lägga sig i tid idag så vi kan se film utan att jag ger med mig efter 10  minuter.
Igår blev det så - somnade gott så Staffan skickade mig till sängen.
Vaknade imorse av världens sammandragning. Magen blev verkligen sten hård!!!
Längtar efter att få känna bebis nu - det är på tiden tycker jag!
Skriver inte så mycket om min grav - för jag känner mig helt enkelt inte så gravid.
Förutom då att jag blir tröttare än vanligt och hela jag växer.

Olivia har iaf haft sin låtsaskompis här idag - Bebis!


Vecka 16.


Kommentarer
Postat av: Mojan

Det kommer ska du veta, och gravid ja det är ju skönt om man bara kan vara.. Men det kommer en mage och den kommer att bli så himla fin. Pussen Mojan din.

2010-07-28 @ 22:11:44
Postat av: Anna

ja, jäkla karl!! Lusing som han fått!



Jag försöker hålla ut.. känns tramsigt att klaga redan men det är så bara.. känner mig ur jängorna..



Kram o tack för dina ord!

2010-07-28 @ 23:04:31
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0