Jaja


Här sitter jag i min vanliga ordning.
Staffan ligger inne med Olivia - skönt att det funkar :)
Varit uppe tidigt idag - åkte in till stan och gjorde en massa blodprov. Satan i gatan vad ont det gjorde - hon kom lite fel som hon själv sa! AJ!
Efter det åkte jag hem till Vellinge och drack kaffe och gjorde vid Olivia. Sen begav vi oss ut på dom snöiga vägarna. Underbart? Nä men vi kom hem. Det var här uppe det var som värst.

Igår träffade jag fin fina P med familj. Åhh hennes mage är underbar - tänk att där ligger en liten prins.
Olivia pratade med massa om biiiiissss i magen när vi kom hem till mormor och morfar - sött.
Hoppas vi ses snart igen :)

Fixat pass till Olivia o S idag - på Olivias kort såg det ut som hon satt och bajsa. Haha jaja nu har hon ett pass iaf ;)
400:- rena rånet.


Fick kallelse till ultraljud idag - 25 januari!
Hoppas innerligt det inte är ngt!!!! Min mens har försvunnit men knölen är kvar - alltså är det ingen svullen körtel. Men jag hoppas det är typ en fettknöl eller ngt.

Ska ta mig lite pepsi max.




Kommentarer
Postat av: Pauli

vad söt du är ♥ tack för besöket

2010-01-19 @ 21:03:53
URL: http://alltomengla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0