Ett litet inlägg


Då sitter man här i soffan, har gjort det sen Olivia somna. Man får inte lova att sitta ner när hon är vaken.
Det är lek hela tiden, om inte får man sig en höger! Min dam har börjat slåss en massa och jag blir så arg på henne.
Det gör ju faktist ont. Har läst att det är så det är i två års trotsen. Mycket som stämmer in. Hoppas den slutar snart. ;)
På tisdag börjar dagis igen - jippppppppiiieeee! (förlåt) men Olivia behöver det, jag behöver det!
Jag älskar min älskade lilla tjej så in i bomben men alla föräldrar vet att ibland är det faktist jobbigt. Det är ju inte så att man komminicera så bra heller. Fast jag testade "tvärt emot snacket" idag. - Du får inte ta på dig kläderna! O vad vill hon göra då joooo ta på sig kläderna. Vi får inte byta blöja - 2 sekunder drar hon av sig den. Vi brukar ha rätt stora fighter ang detta. Det värsta är när overallen ska på - hur mycket hon än vill ut så ska hon själv ta på sig den. Det är inte lönt att jag försöker hjälpa till - då skriker hon JAG KAAAAN MIIIIIIIN! Så det brukar ta ca 15 min för henne att förstå att hon inte kan.
Då får jag hjälpa till. Testade att säga att mamma inte får ta på overallen då sa hon bara Näää! Så där gick det inte hem.

Imorgon kör vi nog ner till Vellinge. Hälsa på och slippa sitta här o uggla. Skulle ner i veckan men vädert tillät inte mig det.
Men imorgon ska det bli sol o fint.

Det är så jäkla skönt att jag har mitt kort. Att bara få köra vart jag vill.
Idag lämnade jag Olivia till farmor o farfar - sen körde jag o handla. Jag gick och tittade på allt. Jag kunde ju det!
Ingen som sprang iväg och ingen som suckade att "är du klar nu"...

Ska ringa och boka tid till läkaren i veckan som kommer.
Måste kolla mina värden.
Vikten är inte stabil - vägde mig imorse och då stod den på 47,2.
Jag känner mig inte så smal men det är så att på visa ställen ser det äckligt ut.
Typ ryggen! Inte snyggt när alla kotor sticker ut. Vem vill klia mig på ryggen då lixom?
O brösten, vart tog dom vägen. *suck*
Kunde ju försvunnit fett från magen istället - eller just det man kanske måste träna för att bli fast ;)
Staffan tycker att jag ska äta smör - gott? Nja tåls att tänka på.


Nu måste jag sova, jag hoppas jag somnar inatt!

Saknar dig♥


Kommentarer
Postat av: Pauli

åhhh inlägg jublar :))) uss sötis hoppas vi ses imorgon

2010-01-09 @ 17:35:40
URL: http://alltomengla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0