Vellinge


Sitter här - gick super bra att köra.
Mår jätte dåligt i magen så trodde inte jag skulle klara av att köra - men d gjorde jag :)
Får hoppas att jag  mår bra imorgon det var ju därför jag körde ner..

Olivia har klippt sig idag - ser ut som en liten pojke - men var tvungen att ta henne till frissan.
Det var såååå slitet. Hon var ledsen typ hela tiden, fick sitta i mitt knä.. Ja fick hår precis överallt.
Men nu är det gjort :)


Luggen är borta från ögonen - men hon kan ju fortf har pippi tofsar :)


Kommentarer
Postat av: Syster

Sötis syster!! Huga - jobbigt med massa ont i magen!!



Tråkigt du har det där i Åhus - förstår om du vill flytta ner. Men jag kan tänka mig att det blir lite mer socialt nu när du ska på praktikplats :) Kommer säkert kännas mer betydelsefullt att kliva upp på morgonen!!



Älskar dig - massor!! Tråkigt att vi bor så långt ifrån varann!! Saknar dig (& hjärtat) varje dag!! Puss puss puss!!

2010-02-13 @ 00:41:40
URL: http://sweetypajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0