Insmord


Ja jisses vad torr jag är om mina händer. Har fått ta den fetaste feta krämen..
O jisses med SNÖ det kom inatt. Imorse kan jag säga att jag tvekade att ta bilen men jag kunde ju verkligen inte ta vagnen heller. Och att låta Olivia vara hemma bara för snön tyckte jag var lite dumt. Men men jag kom fram men ja det va inte så kul. Gled rätt mycket med bilen. Sen kom plogbilen och satt stop för vår utfart. Världens berg. Men Staffans pappa kom med snöslungan och tog bort det. Mycket snällt!

Olivia sover sen 7 - gud nåde om hon vaknar som inatt och ville sova i soffan. Ja jag fick ju snällt lägga mig i soffan med henne. Hon skrek ju ngt så in i bomen så jag gav med mig ganska snabbt.


Imorgon ska en tant ringa mig så jag kan boka vaccenationen. På tiden nu!

Till helgen får vi ett nytt rum.
Projekt projekt projekt...!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0