!



Känner mig sugen på att låsa upp bloggen igen men ändå inte!
Vill kuna skriva av mig och det kan man inte rikitigt när man har en hel drös läsare som snokar ;)

Sitter och väntar på klockan ska bli kvart i 2 så jag kan hämta hem prinsessan.
Varit på konsum idag och det gick bra - ska börja där den 15 mars.
Han sa klart och tydligt att det kan leda till jobb. Det är ju därför jag kommer vara där..
Tänk om man trivs o så - hoppas!

Staffans pappa åkte med ambulans till sjukhuset imorse.
Dumma hjärtat :(
Antagligen har han fått en propp i lungan med. F-n!!!
Det får inte hända han ngt. Tänker på staffans mamma .. hur ska hon klara sig utan honom!
Nä - måtte han bli bra!

Varför kommer inte min mens igång riktigt?
Jag kan lixom inte vara gravid så jag tycker den kan starta på riktigt nu.
Små drygt att ha den halft lixom - haft i 4 dagar nu..!

Nä nu får jag ta o fixa till mig så jag kan köra och hämta min fis!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0