Let it snow eller nä!


Min lilla busloppa efter en dag ute i snön..

Nu är hon på dagis men hon ville inte dit. Det ville hon inte igår heller. Då är det bra att locka henne med att
 " när du kommer hem ska du få öppna ett paket" Vet eg inte om hon är för liten för att ha en paketkalender - hon tror man ska öpnna hela tiden. Kanske ska ta bort o hänga då hon ska öppna?! Eller var det så nytt igår/idag att hon är lite hagalen ;)

Nu kommer snön IGEN - och värre ska d bli. Ärligt? Jag är redan trött på det..
S har kört till Lund, han tar det så lätt på det! "inget händer mig" - Men om dom går ut och varnar att man ska hålla sig borta från vägarna så kanske man kan ta det lite mer på allvar? Man är xtra tänkandes oxå när man sitter här med en stor mage... Ringde och sa till honom att göra jobbet snabbt så han kunde köra hem innan "ovädert" slår på.. O då sa han att - Vad många bilar som låg i diket! Jaja tack för det... Så får väl sitta här och oroa mig fram till att han kommer hem då..Själv tyckte jag det var otäckt att köra till dagis imorse och då ligger det nga meter härifrån;) Kalla mig överkänslig!

Nu ska jag vika bebiskläderna jag tvätta igår - det börjar närma sig nu! Vips så är det januari..


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja, som det snöar! Hoppas allt gick bra o du har mannen hemma i säkerhet! Kramis

2010-12-02 @ 18:54:19
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Caroline

Ja, som det snöar! Hoppas allt gick bra o du har mannen hemma i säkerhet! Kramis

2010-12-02 @ 18:54:35
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Postat av: Moster

Sötast söta :-* Fin fina kläder :)



Använd Picasa & gö bildcollage ..... funkar fint!!

2010-12-02 @ 23:12:21
URL: http://sweetypajen.blogg.se/
Postat av: Frida

Hoppas tiden till Januari går fort:) Visst blir man orolig i detta snö o halkaväder, fy. Alla borde låta bilarna stå. Jag tror Olivia är i bra ålder för paketkalender, när hon har öppnat några vet hon att du tar fram paket om nån dag igen.. Super söt tjej ni har:)

2010-12-03 @ 07:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0