Hjärtat då


Hej♥
Mvc besöket gick bra. Järnvärdet var det inget fel på det låg på 119.
Gått upp ett kg sen förra gången så nu låg den på 66. Alltid ett kg mer där för man har ju kläder på sig.
Hjärtat dunka på - svårt att fastställa slagen för det pendla mellan 120 till 150 - hon vila och rörde sig ;)
Sf måtter 33, så 3 cm större än sist då.
Berätta hur trött jag var o trodde mitt järnvärde låg på 100 typ men hon förklara för mig att i slutet av en grav så är man xta tung o kroppen tar mycket + att har man ett barn hemma så kan man inte vila på det sättet som med första grav - så jag fick verkligen bra svar ;) Som om jag inte visste d lixom ;)
Imorgon är det somsagt för ultaljudet - spännande! S har tagit ledig så han ska oxå få se henne igen. Om det nu verkligen är en tjej ;)


Min underbara Olivia sa innan -
O-Mamma, jag vill inte bli storasyster.
Men gumman varför vill du inte det?
O-Nä för jag vill vara liten, jag vill inte vara stor.

Plutt då - man får nog sluta med att hålla på att säga tex " nu får du vara snäll det är man om man ska bli storasyster"" Ät upp maten så blir då stor" - ja ni förstår..

Mitt svar till henne var iaf - Älskling även om du blir storasyster så är du ändå vår lilla älskling


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, lilla gumman! Det skär i hjärtat när man hör sånt! Men man får inte glömma att man ger dem ett syskon, någon att älska för resten av livet! Kanske det bästa du nånsin kan ge henne...



Men vi har också försökt att inte köra med för mycket i stil med " du som är så stor..." och liknande, för de är ju fortfarande små...tror man får känna efter, ibland VILL de vara stora och ibland små!

Du får uppdatera efter ultrat imorron! KRAM

2010-12-08 @ 22:23:10
Postat av: P

åh sötnosen! Gud vad gulligt sagt! lycka till på ul idag! puss

2010-12-09 @ 09:04:13
URL: http://[email protected]
Postat av: Gabby

Åhhh söta lilla gumman!! Ja det problemet kommer inte vi få så direkt;) OM inte vi skulle få en liten till om några år, hehe! Kramar

2010-12-10 @ 21:51:04
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0