Vecka 17


Då har vi änu en ny vecka - härligt!
Längtar fortf efter den riktiga buffen, men den kommer väl när jag minst anar det.
Olivia går och berättar för alla att hon ska bli storasyster - om hon förstår innebörden av det vet jag inte men hon verkar mycket stolt över det:)
Jag själv känner mig fortf inte gravid förutom dom gamla symptomen.
Viktuppgång, kissig och trötthet. Jag kan inte röra mig snabbt heller. Då hugger det till. O jag har vaknat av sammandragningar. Men det är ju bra att jag inte mår dåligt :) Har rätt många veckor kvar så jag kommer nog känna mig mer än gravid inom kort! ;) När jag läste vad jag precis skrev så känner jag nog mig gravid! Hur ska jag eg annars känna mig? Det är nog buffen som saknas!!

Igår hade vi en mysig dag med S mamma och pappa. Vi åkte på skördefest och det var kul för alla. Mest Olivia som fick rida på en ponny :) Underbart väder hade vi med oss och det ska man ju ha på små utflykter.






Jag hade rätt svårt att hänga med och gick bara och skrattade-
Den lilla flickan som styrde hästen tittade bak och sa - hon sitter rätt snett!
Haha rätt snett var ordet - hon höll ju på att trilla av!
Jag fick ett bra träningspass om inget annat *ler*


Önskar er en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Mad

Det går inte att känna sig gravid på samma sätt när man väntar nummer två! Man har fullt upp med ettan =) Buffen kommer när du minst anar det! =)

2010-08-03 @ 08:16:07
URL: http://mamamad.se
Postat av: Therese o Nellie

Tiden går fort och snart sparkas det för fullt där inne :] Känns overkligt nu när jag tänker tillbaka på dom där små buffarna som man verkligen fick sitta blixtstilla för att känna. Det är annat nu, då jag känner henne vid minsta rörelse :]



Vi har en nikon D3000, en av dom billigaste och enklaste men vi är supernöjda. Jag är ingen proffsfotograf så en budgetkamera passade utmärkt. Men som du säger, det är verkligen skillnad på bilderna.



kramisar

2010-08-03 @ 08:36:12
URL: http://fesan.webblogg.se/
Postat av: Gabby-tvillingmamma

Ja det ska börjas i tid!=) så söt på den lilla ponnyn=) Allt bra med er? Hur mår du nu? Kramar!

2010-08-04 @ 17:18:15
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Bella

Hon ser så liten ut fast hon rider på en liten ponny =) Kanske blir en hästtjej en dag. Hoppas inte, det är en dyr sport ;)

2010-08-05 @ 00:37:28
URL: http://hakanssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0