Söta leksaker



Nästa gång jag är på Ikea ska jag köpa dessa fina till Olivia

Idag åkte vi till Andys för att roa tjejen.
Staffan och hon hade kul medans jag mest tittade på :)
Trots det var det jag som sov med henne när vi kom hem i 2 timmar.

Hämtade hem ett paket från HM innan - i det låg d fina vinter kläder till Olivia (ytterkläder)
och det första till Lillasyster eller Lillebror.
Skulle inte köpa ngt än men kunde inte låta bli att klicka hem det :)

Cute..

En sak till - O har varit blöjfri sen 9 igår kväll och det har endast hänt två kissolycker!
Framsteg, framsteg..

Nä sov gott där ute - det ska jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig tjej =)!

2010-08-15 @ 01:35:40
URL: http://jagjennyalexandra.blogg.se/
Postat av: Malin med 2 busfrö

Så fina grejer, IKEA avancerar stort ;) Vad duktig Olivia är , Elias har aldrig blöja numera på dagarna ,han sköter allt på toa/pottan & har gjort en längre tid, på natten är det dock lite värre, vi får skylla på att han är kille,hihihi



Kram

2010-08-15 @ 10:11:48
Postat av: Anna

ååh va fint! Har de sånt på IKEA? Perfekt till en tjej i O`s ålder ju! :) Hon kommer bli så glad tror jag!



Kram

2010-08-15 @ 11:24:37
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0