Snabbaste


läkarbesöket jag någonsin varit på idag - kom in 12:50 och var ute 12:57.
Inte så att vi kunde bestämmt en telefontid istället?
Aja - fick gå lite på stan oxå och Olivia och hennes farmor följde med och gick o mata ankorna o gunga.
Sen blev det såklart glass o kakor med. Själv köpte jag ett par fula harem byxor för 50 kr. Såå sköna!!!
Ska bara ha dom som mysbyxor så strunt samma om dom är dunder fula ;) Vissa klär i sånt men inte jag.

Trött var både jag och Olivia efter stan och besök hemma hos F&F så vi somande när vi kom hem och vaknade 18:00. Inte smart alls...


Väntar på S som jobbat över idag...


Kommentarer
Postat av: Gabby

Tack, vad gullig du är! Säger detsamma söta=)

2010-08-23 @ 22:26:49
URL: http://gabbylita.blogg.se/
Postat av: Anna

Det e fullt tillåtet att sova om dagarna när man e gravid ;)

2010-08-24 @ 08:13:09
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0